skip to Main Content

Opplev råskapen i helt NYE Isuzu D-Max

Isuzu D-MAX AT37

Etter to år med planlegging, utvikling og testing er den endelig her.

Isuzu Norge og Arctic Trucks Norge lanserer nå Isuzu D-MAX AT37 – en terrengbil som gir deg komfort og fremkommelighet du ikke trodde var mulig.

Den omfattende ombyggingen inkluderer ombygging til 37-tommers dekk, som gir kjøre kjøretøyet ekstra bakkeklaring og stabilitet. For å tilpasse de store hjulene gjennomgår bilen omfattende karosseriarbeid, som sikrer optimal ytelse i alle situasjoner. Ved å bytte til lavere giring i akslingene som gir tilsvarende original slutt-utveksling, og resultatet er en bil som opprettholder optimal akselerasjon og trekkraft – selv under de tøffeste forholdene.

Med en AT-ombygging som denne, vil du kunne utfordre bilen i det mest krevende terreng.

Dette får du i en AT37-ombygging:

  • 37×12,5R17 dekk (AT37)
  • 17×10″ aluminiumsfelger
  • Lakkerte skjermbreddere
  • Tilpasning av hjulhud foran og bak
  • Arctic Trucks skvettlapper foran og bak
  • Nye stigtrinn
  • Avtagbart hengerfeste
  • 20mm heving foran og bak
  • 40mm karosseriheving
  • Bytte av utveksling i akslinger
  • Kalibrering av speedometer
  • Forstillingskontroll
  • Momentnøkkel til dekkskift
  • Godkjenning av Biltilsynet

Leasingkampanje kun kr. 2.870,-* pr. mnd.!

Du kan lease Isuzu D-max 4-dørs Premium Black Edition for kun 2.870,-* per måned. Dette inkluderer automatgir, vinterhjul og fargetillegg.

*Betingelser:36 mnd./15.000 km per år
Forskuddsleie: 110.000,-
Etablering: 4.795,-
Rente 6,70%
Alle priser er eks. merverdiavgift. I tillegg kommer årsavgift, forsikring og termingebyr på 95,- kr pr mnd.
Lokal frakt tilkommer. Avbildet modell kan ha ekstrautstyr. Bilen er 2-seters varebil. 

 

Effektiv og robust var ordene som var hovedpunktene Isuzus utviklere brukte i arbeidet med den nye D-MAX-modellen. Målet var å skape en pickup med lavere forbruk, revolusjonerende design, klasseledende sikkerhet og samtidig bevare D-MAX sine gode, praktiske løsninger som 3,5 tonn hengervekt.

Den har BI-LED signatur frontlys og på baklyktene brukes det doble LED-kantlamper som gir lysdesignet et unikt utseende både foran og bak. I sum betyr det at nyheten har et ekstremt høyt utstyrsnivå, mer komfort, sterke spesifikasjoner og et ledende sikkerhetsnivå.

Selve bilen er tøffere, sterkere, raskere og mer robust enn noen sinne. Dette er en bil som er en fryd å kjøre. På innsiden har bilen fått helt nytt interiør, med førsteklasses materialer og detaljer som for eksempel: nye skinnseter, førersetet kan justeres i 8-retninger, oppgradert air condtion og 9″ infotaintment skjerm.

Nye D-MAX er også fullspekket med sikkerhetsutstyr. Alt fra adaptiv cruise kontroll, autobrems, filskiftevarsler, ESP, ryggevarsler, bakkestartassistent og mye mer.

Nye D-Max med full pott i Euro NCAP

Helt nye D-Max setter deg i et sentrum av ADAS-systemer (Advanced Driver-Assistance) for å passe på deg og passasjerene. Systemene jobber sammen for at reisen blir både bedre og tryggere. Sikkerheten ble belønnet med full pott i den omfattende kollisjonstesten Euro NCAP.

Automatic Emergency Braking (AEB):
Hjelper med å hindre frontkollisjon eller redusere skade hvis kollisjon blir unngåelig. Systemet reagerer via kamera og laserradar.

TURN ASSIST:
Forhindrer at sjåføren svinger inn i et annet kjøretøy av et møtende kjøretøy.

ATTENTION ASSIST:
Advarer føreren om at kjøretøyet begynner å kjøre over i motgående kjørefelt.

ADAPTIVE CRUISE CONTROLL (ACC):
Opprettholder kjøretøyets hastighet og avstand til bilen foran mens du kjører.

BLIND SPOT MONITORING (BSM):
Aktiverer en varsellampe i sidespeil når den oppdager et kjøretøy nærmer seg bakfra.

REAR CROSS TRAFICC ALERT (RCTA):
Radar i bakre støtfanger som oppdager kjøretøy i nærheten mens kjøretøyet er satt i revers.

TRAFFIC SIGN RECONITION (TSR):
Systemet oppdager trafikkskilt og informerer sjåfør.

LANE DEPARTURE PREVENTION (LDP):
Trekker D-Max forsiktig tilbake inn i sin egen kjørebane.

AT33 og AT35

Isuzu Arctic-Trucks-sortimentet består av Arctic Trucks 33 og Arctic Trucks 35. AT33 er en enklere ombygning, og består av blant annet 20 mm heving, tilpasning av hjulhus, større hjul, hengerfeste, skvettlapper bak, nye felger og kalibrering av speedometer. Arctic Trucks 35 er derimot en svært omfattende ombygningog skreddersys for terrengkjøring under ekstreme forhold. Ombygningen består av nye lakkerte skjermbreddere, større hjul, nye felger, tilpasning av hjulhus, avtagbart hengerfeste, skvettlapper foran og bak, nye stigtrinn, 40 mm mer heving, kalibrering av speedometer og momentnøkkel til dekkskift. Hele 85 stk. deler byttes ut eller legges til. Kort fortalt er resultatet høyere bakkeklaring, bedre veigrep og en bil som takler kjøring under alle forhold.

Vi gjør vårt aller beste til enhver tid å fremlegge riktige opplysninger og detaljer om bilene vi annonserer, men vi må allikevel ta forbehold om at det kan forekomme mangler eller feil i teksten. Vi henviser til Isuzu sin hjemmeside for korrekt og oppdatert informasjon.

 

Brosjyre

Bestill prøvekjøring

Bestill brosjyre